آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیشنهاد هندی برای چشمی

  • کد خبر: ۲۲۸۰۹۷
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
پیشنهاد هندی برای چشمی
کاپیتان تیم فوتبال استقلال در تیررس باشگاه هندی قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، با توجه به نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتبال، برخی از بازیکنان با پیشنهاداتی از سوی باشگاه‌های دیگر مواجه می‌شوند و از این سو گروهی نیز به فکر لژیونر شدن و پیگیری فوتبال خود در خارج از کشور خواهند بود.

روزبه چشمی هافبک تیم فوتبال استقلال که یکی از کاپیتان‌های این فصل آبی‌ها نیز محسوب می‌شود در اکثر دیدار‌ها به عنوان بازیکن اصلی به کار گرفته شده است. در همین خصوص رسانه هندی «kolata» اعلام کرد که مسئولان باشگاه موهان باگان عملکرد روزبه چشمی را زیر نظر دارند و به جذب این بازیکن علاقه‌مند هستند.

تیم موهان باگان در سوپر لیگ هند با انجام ۲۲ بازی و کسب ۵۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و مدعی اصلی قهرمانی در این فصل به شمار می‌رود. ۳ هفته تا پایان فصل جاری لیگ برتر ایران زمان باقی است و با توجه به کورس استقلال و پرسپولیس در صدر جدول باید دید چشمی در پایان فصل چه تصمیمی برای آینده فوتبالی خود خواهد گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->